O nás
Společnost HrubyMOVING byla založena v roce 1995 v garáži rodinného domu. Z počátku to vypadalo, že budeme jednou z běžných malých stěhovacích firem, kterých jsou v Praze desítky. Pak ale přišla chvíle, kdy jsme měli dostatek odvahy a odhodlání udělat riskantní krok, který se nám mnohonásobně vyplatil.
Zainvestovali jsme velký inzerát ve Zlatých stránkách, na tu dobu za obrovskou sumu peněz, ale byl to zlom. Najednou jsme nestíhali zvedat telefony, nabírali jsme zaměstnance a kupovali nákladní auta. Udělat odvážný krok ve chvíli složitého rozhodnutí se nám vyplatilo i vícekrát později.
Od roku 1999 jsme začali budovat divizi kamionové přepravy. Opět od nuly. Od prvního kamionu, který vozil do Skotska dřevo a zpátky whisky, až po dnešní flotilu 70 kamionů permanentně na cestách po celé Evropě.
Důležitou událostí v dějinách firmy bylo otevření vlastního areálu v Kozomíně, kde jsme vybudovali centrum kamionové přepravy, sídlo divize stěhování, moderní skladové prostory, servis nákladních vozidel a vlastní čerpací stanici pohonných hmot.
Cítíme, že hektický růst společnosti bychom v následujících letech chtěli podpořit zpevněním všech vnitřních procesů. Chtěli bychom přivést do firmy mladou krev a dlouhodobě zmenšovat ekologickou stopu, která za naší činností zůstává.
Reference
Ročně realizujeme několik tisíc zakázek. Níže uvádíme několik našich nejvýznamnějších klientů.
Certifikáty
Jsme držiteli několika důležitých certifikátů řízení managementu kvality, enviromentální politiky a bezpečnosti.
ISO 9001:2015
řízení procesů kvality uvnitř společnosti
ISO 14001:2015
řízení dopadů činnosti společnosti na životní prostředí
ISO/IEC 27001:2013
řízení systému zabezpečení informací
ISO 45001:2018
řízení bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci
Zelená firma
řízení procesů nakládání s elektroodpadem
IAM
oborové sdružení firem poskytujících mezinárodní stěhování
Jak na to
Zkušenost nám říká, že kvalitní plán stěhování je základem úspěšné realizace. Jsme přesvědčeni, že mix vašich představ a našich mnohaletých zkušeností povede k hladkému a bezpečnému průběhu stěhování. Sjednejte si proto bezplatnou a zcela nezávaznou schůzku s naším specialistou, který vám pomůže vytvořit realistický časový harmonogram stěhování, způsob evidence a dodržení řazení fondů. Navrhne vhodný počet stěhováků a vozidel tak, aby stěhování probíhalo efektivně a ekonomicky smysluplně. Navrhne potřebné množství obalového materiálu, zvolí vhodné stěhovací cesty, definuje možná rizika stěhování a najde způsob, jak je minimalizovat. Bude to snadné.
Koordinace
Každé realizované stěhování má přiděleného Koordinátora zakázky, který je plně zodpovědný za hladký průběh a splnění veškerých bodů plánu stěhování. Bude s Vámi v úzkém kontaktu.
Náš tým
Na našich pobočkách v Praze, Brně a Vyškově zaměstnáváme víc než 200 řidičů, stěhováků, skladníků, automechaniků a pracovníků managementu.
Motto naší společnosti je: Kreativní, Přátelští, Silní a my se každodenní prací snažíme, aby každý z nás takový byl.
Dostatečně kreativní na to, abychom zvládli veškerá specifika vašeho stěhování. Dostatečně přátelští na to, aby se vaše stěhování neslo v duchu spolupráce a nikoliv souboje a abychom byli ve všech ohledech (technicky, znalostně, fyzicky atd.) dostatečně silní na to, abychom s přehledem realizovali jakoukoliv zakázku k vaší spokojenosti.
Na našich pobočkách v Praze, Brně a Vyškově zaměstnáváme víc než 200 řidičů, stěhováků, skladníků, automechaniků a pracovníků managementu.
Management jakosti
V rámci celé společnosti jsme vytvořili systém managementu jakosti dle státní normy ISO 9001:2015, na základě kterého řídíme a realizujeme veškerá stěhování. Systém je pravidelně auditován a snažíme se ho průběžně zlepšovat.
Řízení systému zabezpečení informací
Uvědomujeme si, že v rámci stěhování archivů a knižních fondů často přicházíme k velmi citlivým informacím. Dbáme o to, aby nedocházelo k jejich úniku. Proto jsem v rámci společnosti zavedli systém řízení zabezpečení informací podle státní normy ISO/IEC 27001:2013. Systém je pravidelně auditován.
Obalový materiál
Naší prioritou je zajistit, aby veškeré stěhované předměty dorazily v pořádku do cíle. Používáme proto vysoce kvalitní krabice, bublinové folie, textilie a mnoho dalších ochranných materiálů, které zajistí stěhovaným předmětům maximální ochranu. Nejpoužívanější obalové materiály jsou:Nejpoužívanější obalové materiály jsou:
Krabice standard
pro balení dokumentů, šanonů a osobních věcí zaměstnanců
60 x 31 x 33 cm
Krabice maxi
pro balení IT techniky, osobních počítačů apod.
64 x 49 x 49 cm
Krabice knižní
pro balení archiválií, dokumentů apod.
36 x 30 x 33 cm
Bublinová fólie
pro ochranu nábytku, kancelářské techniky apod.
100 bm x 100 cm
Fixační folie
pro ochranu nábytku, dekorace apod.
120 bm x 30 cm
Lepicí páska
4,8 cm x 66 bm
Vozový park
Našim klientům nabízíme největší vozový park v České republice. Od malých dodávek po největší možné kamiony. Všechny naše vozy jsou speciálně uzpůsobené pro potřeby stěhování.
Mercedes Sprinter
Objem ložné plochy: 11 m³
Užitková hmotnost: 1,1 t
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
3,3 x 1,75 x 1,9 m
Mercedes Sprinter
Objem ložné plochy: 14 m³
Užitková hmotnost: 790 kg
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
4,2 x 1,75 x 1,9 m
Mercedes Sprinter
Objem ložné plochy: 14 m³
Užitková hmotnost: 920 kg
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
4,2 x 1,75 x 1,9 m
Mercedes Sprinter
Objem ložné plochy: 14 m³
Užitková hmotnost: 940 kg
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
4,2 x 1,75 x 1,9 m
Mercedes Atego
Objem ložné plochy: 30 m³
Užitková hmotnost: 5,6 t
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
5,7 x 2,2 x 2,35 m
Mercedes Atego
Objem ložné plochy: 48 m³
Užitková hmotnost: 5,5 t
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
7,75 x 2,5 x 2,5 m
MAN TGX 26.440
Objem ložné plochy: 97 m³
Užitková hmotnost: 20 t
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
15,5 x 2,5 x 2,5 m
Scania R450
Objem ložné plochy: 101,18 m³
Užitková hmotnost: 25 t
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
13,6 x 2,48 x 3 m
DAF XF 480 FT LD
Objem ložné plochy: 101,18 m³
Užitková hmotnost: 25 t
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
13,6 x 2,48 x 3 m
DAF XF 480 FAR LD
Objem ložné plochy: 115,5 m³
Užitková hmotnost: 24 t
Délka x Šířka x Výška ložné plochy:
15,42 x 2,48 x 3,02 m
Pojištění
Myslíme na veškerá možná rizika spojená s vaším stěhováním. Kvalitní pojištění, které pokryje případné škody na vašem majetku je důležitou součástí bezstarostného průběhu stěhování a naše pojištění takové je.
Skladování
Naši klienti stále častěji využívají v rámci stěhování i možnost uskladnění svého majetku v našich skladech. Vlastníme vysoce kvalitní skladové prostory se skladovací plochou více než 7000 m2, které jsou vybaveny nejmodernějšími technologiemi a jsou vám plně k dispozici. Skladované předměty jsou pod 24 hodinovým sledováním kamer a díky dalším bezpečnostním prvkům je váš majetek pod maximální ochranou.
Stěhování s dodržením řazení
Pro stěhování knižních fondů a archivů je klíčovým prvkem systém dodržení řazení fondů nebo archiválií a pečlivost realizace. Náš systém jsme prověřili dlouholetou praxí a stále ho zdokonalujeme.
Čištění knižních fondů
Čištění knižních fondů v rámci stěhování považujeme za samozřejmost. Náš zkušený tým čištění realizuje rychle, důkladně a efektivně.
Zelená firma
Snažíme se o to, aby za naší činností vznikala co možná nejmenší ekologická stopa. Naše vozidla splňují přísné emisní limity a dbáme na to, abychom minimalizovali množství zbytečně najetých kilometrů. Používáme obalový materiál z recyklovaných zdrojů a dbáme na jeho vícenásobné použití. Jsme držiteli certifikátu Zelená firma.
Klientská zóna
Pro naše klienty jsme připravili Klientskou zónu, která obsahuje dokumenty usnadňující plánování a realizaci stěhování.
HrubyMOVING TRANSPORT a.s.
Sídlo: U Stavoservisu 527/1, 108 00 Praha 10
Provozovna: Logistický areál HrubyMOVING, Kozomín 501, 277 45 Kozomín
IČ: 28517679 DIČ: CZ28517679 Datová schránka: e4tgj9c
Fakturace
Vážení obchodní partneři, pro případ zaslání elektronické faktury do naší společnosti jsme připravili speciální emailovou adresu.
Prosíme, posílejte faktury výhradně na email faktury@hrubymoving.cz.
Praha
Kozomín 501, 277 45 Kozomín
+420 283 930 222 – dispečink
+420 234 262 929 – fakturace
+420 775 738 149 – mobil
Brno
Brněnská 289, 664 61 Holasice
+420 547 212 626 – dispečink
+420 547 212 687 – fakturace
+420 775 738 906 – mobil
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze – oddíl B, vložka 15003